به عشقم آریا...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 19948
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 8:51 :: نويسنده : mar♡jan
  من کلبه ی خوشبختی تو را
 

روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
 
 
و قشنگترین لحظه هایم را

 

به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
 

تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
 
 
عشقم ولنتاینت مبارک . . .
 
 
http://axgig.com/images/54882919903021413755.jpg
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:55---1 شهريور 1393
چشمانم را میبندم
لبخند میزنم
حتی...
تجسم دیدن دوباره ی لبخندت
برایم یک دنیا ارزش دارد....


...
ساعت23:55---2 فروردين 1393
ای زندگی قشنگم.............

...
ساعت13:01---22 اسفند 1392
عاشقتم مرجان...
پاسخ:نازنینم ...منم...


idolize
ساعت20:16---9 اسفند 1392
سلاااااااام آبجی خودم خوبی؟؟؟؟؟؟
ممنونم که اومدی خعلی خوشحال شدم بازم بیا


آریا
ساعت16:58---5 اسفند 1392
آرامش پنجره اتاقت وقتی که با ماه آرزوهات خلوت می کنی هیجان شب هایمان نفس های گرممان اپرای قلبهای مان..... می خزند در آغوش رویایی تو عشق من .......من دوست دارم مث پروانه دورت بگردم مث نسیم شبانگاهی بوزم بر صورت قشنگت. گرما بشم شب های سردتو گرم کنم عشــــــــــــق من..... دوس دارم قصه چشاتو من بسرایم دوس دارم نگات کنم از تو نگات یه دنیا عشق بچینم عزیزدلم...

فرزانه
ساعت17:35---28 بهمن 1392
اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل
اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن!آپم


آریا
ساعت1:38---27 بهمن 1392
تمام اون چیزی که من میخوام میدونی چیه مرجان؟تویی

و تنها یه چیز نمی خوام اونم دوری از توست عشق من!

دوووست دارم دوووست دارم دوووست دارم

مـــــــــــــــــــــــــــ ـــرجانکم...
پاسخ:منم دوست دارم عزیزم............


برسه به دست مرجان
ساعت1:33---27 بهمن 1392
امروز وقتی برگشتم ایران اولین چیزی که واسم مهم بود تو بودی تو عشق من.اول میخواستم سراغ تو رو بگیرم

وقتی بهت تلفن کردم و صدای نازتو اونور خط شنیدم خستگی سفرو از تنم در کردی به آرامش رسیدم عشــــــــــــق من

دووووووووست دارم مرجانک من عاشقتم دلبرک نازم و میبوسمت همه زندگی ام...
پاسخ:باور کن کن دنیامی،همونی که میخوامی..........


علی69ونازکیجا
ساعت16:40---25 بهمن 1392
به به به به چه وبلاگ قشنگی!اجی به ماهم سربزن خوشحال میشیم

ترلان
ساعت16:32---25 بهمن 1392
اجی مرجان ملسی که اومدی من لینکت کردم با اسم نبض احساس
منم با دلتنگی های ترلان لینک کن فداااااات بازم بهت سر میزنم


█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت18:14---24 بهمن 1392
http://www.pesaranesabz.mihanblog.com/

█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت18:13---24 بهمن 1392
سلام مرجان

ممنون آجي

ولنتاينت مبارك

انشالله بهتون خوش بگذره (با آريا )
پاسخ:ای داداشی شیطون......میسی از تبریکت.


...
ساعت14:42---24 بهمن 1392
عزیزدلم!خیلی دوست دارم...هرچه بگم کم گفتم که چقد دلم واست تنگ شده گل نازم
پاسخ:منم دوست دارم بهترینم....


آریا
ساعت14:40---24 بهمن 1392
مرجانکم خیلی دلم واست تنگ شده امروز ندیدمت کجایی عشق من؟
پاسخ:بمیرم برای دل تنگت نفسم....


mehdi
ساعت10:50---24 بهمن 1392
ali bood


آریا
ساعت0:25---24 بهمن 1392
فقط همین عشق من............
پاسخ:واین یعنی زندگی عزیزم...


...
ساعت0:22---24 بهمن 1392
این روزها هم میگذره این روزهای سرد مرجانکم!

روزهای شوق خواهد اومد روزهای سبز روزهایی که ساعت هایش از انتظار نگاه برگ دیگه چشمهایشان را بر هم نمیذارند

روزایی که قطرات بارونش از سرما یخ نمیزنند

اشک ها پرواز می کنند دلتنگی ها مث رودخونه ها به دریاها میپیوندند

روزهای آبی شبهای مهتابی ...

دیگه غروب ها دلگیر نمیشویم

دستهای همو دیگه ول نمیکنیم

هر ثانیه ولنتاین من و توست

عشق من دوست دارم...
پاسخ:آره عزیزم هر ثانیه با تو برای من ولنتاینه...


آریا
ساعت0:01---24 بهمن 1392
زیباترین دقایق عمرم را در کنار تو یافتم

همه زندگی ام را گشتم زیباتر از تو نیافتم

دروغه که میگن عشقمون یه افسانه است

این حجم توست که در کنارم خالی است

عشق دوست داشتنی ام!ولنتاین تو ام مبارک ...هرچند همه روزای سال برای من روز عشقه هر روز بیشتر عاشقت میشم مرجان...
پاسخ:عزیز دلم...........


saeed&mahshad
ساعت15:14---23 بهمن 1392
slm marjan khanum,matalebe shoma ham keyli ghashange mamnun az nazaratun,are mano eshghamam az ham durim,3 mahe k nadidamesh,hata kheili dir b dir sedasho mishnavam,mamanesh nmizare hata behem z bezane,gushisho azash gereftan,sayeh b sayeh donbalesh miran harja k mire k nakone y vaght mano bebine,khoda lanateshun kone zajram dadan
پاسخ:داداشی عزیزم بخدا درکت میکنم.گریه نکن دیه .توکلت به خدا باشه.خدا خودش کمکتون میکنه هق هق...


سمر
ساعت13:15---23 بهمن 1392
خب اون هایی که این جوری فکر می کنن نمی دونن من 12سالمه اقااااااا من باید به همه بگم 12سالمهههههه ای خداااااا
پاسخ:هههههه اره بگو دیه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: